Htcdgrl Merhabalar 12+4 ten yazıyorum bugün doktor kontrolümüz var sizce cinsiyet belli olur mu bir de asağıdan muayeneyle mi yoksa normal muayeneyle mi daha cok belli oluyor bilgisi olan bilgi verebilir mi☺️
Serife2323 Htcdgrl ben 12+5 de gittim en son doktor bebeğin bacak arasını görmesine rağmen yine de kesin olmadığı için tahminde bulunmadı özele gidiyorum ayrıca. Merak ediyorum ama bir ay daha bekleyeceğim mecbur 🙂
Htcdgrl Sengul-9798 şansımı deneyeyim istedim 11 . 12 . Haftada öğrenenler varmış sabredicez mecbur sağlıklı olsunda 🙂
Htcdgrl cokkasmabeabi evet hazırlıklara baslamak icin değil sadece merakımdan öğrenmek istiyorum ama bakalım yarın görücez :)
MelisaC Htcdgrl Kızlar geç gösterir derler benimki hemen gösterdi cocuga bağlı biraz sanırım ben kare bitterlerden yiyip muzlu süt içmiştim çok hareketliydi☺
cokkasmabeabi Htcdgrl ben de merak ediyorum ama 12de yanılıyorlar o yüzden tam kendini alistirmisken başka cinsiyet gelir falan 😂
Htcdgrl cokkasmabeabi hahaha evet bende yanılma payını göz önünde tutuyorum tabi ki ama eskiye göre makinalar gelişmiş umarım bisey söyler doktorum :)
Htcdgrl Htcdgrl Sengul-9798 merhaba tahmini olarak erkek olabileceğini söyledi kıyafet almamamı 16. Haftayı beklemem gerektiğini söyledi 🥹😅
Htcdgrl cokkasmabeabi yüksek ihtimalle erkek olabileceğini söyledi :)) ama kesin olması icin 16. Haftayı bekleyeceğiz dedi sakın kıyafet alma ben o sekilde gördüm dedi 😅
cisemkiymethosafff25 Htcdgrl bana 1 ay erkek dedi şimdi kız diyor kendinizi erkek diye alıştırmayın sonra insan üzülüyor
Elisa55 12+5 de erkek gibi gördüm ama net degil bi sonraki ay netlescek dedi 17+5 kesin erkek dedi doktorum :) bi kızım var bide oglum olcak Allahın izniyle:)