Kızlar çok zor dönemden geçioruz ve riskli bi gebeliğim var 31 haftalık olduk şükür ama hastanedelerde bakmiolar bildiğim kadarıyla siz neyapmayı düşünüosunuz hangi hastaneye gitmeliyiz 😢🤲🏻bu arada hepimize çok geçmiş olsun kayıplarımıza Allahtan rahmet diliorum😞🙏🏻