Kaderyas0327 cnm bnde 38+5 im 3 gündr düzenli kasılmam vardı bugün kontrole gittim nst ye girer girmez sancın mı var dedi ewet dedm sancı çıktı bnde de ve bebeğim kanala girmş 3 gündr adet ağrısı faln da var baklm hayrlısıyla ne zaman olck Allah yardmcmz olsn en hayırlı şekilde 😊