Bana da oksapar verdi. Bacak, kol ya da karından vurman lazım dedi eczacı hamileler karından vurmaya korkabiliyor bacağından tavsiye ederim dedi bende bacaklarımdan vuruyorum. Her iğne yerimde de morarma oldu. Hatta doktor varis çorabı da giy dedi. Allah korusun pıhtı atma durumu olursa vücuda genelde bacakta oluyormuş. Son aya girişte de böyle bir karşılama oldu. Doğuma kadar umarım başka dert güncellemesi gelmez 🤲🏻