Ben Demir, D vitamini ve omega 3 için Regenesis Max kullanıyorum. 19. Haftadayım ama kasık ağrılarım olduğu İçin doktorum magnezyum da verdi. Tabi bu süreçte beslenmeme çok dikkat etmeye ve bu vitamin-mineralleri gıdalardan da ayrıca almaya özen gösteriyorum mümkün olduğunca 🌸