Umus canım ikinci ve üçüncü ay çok sık atak geçirdim ve üç gün boyunca çarpıntım olmuştu doktora gittiğimde bebeğine daha çok zarar vericeksin böyle olmaz içeceğin ilaç 5 mg gibi birşey olucak ve bu seni rahatlatmaya yeticek dedi cipralex kullanıyorum kendimi çok iyi hissediyorum. Bende bir anne adayıyım sonuç olarak bebeğimi en iyi şekilde düşünen benim ilaç kullanmak iyi değil diye daha çok zarar vericektim buda ayrı bir vicdan azabı olurdu benim için şimdi oda sağlıklı bende... acil şifalar dilerim biran önce çaresine bakmalısın hamilelik normal insanları fazlasıyla korkutan endişelendiren birşey bizim gibi panik bozukluğu yaşayanlar için çile olabilir.