TuqbaArslan isimsizbiri_ bende 15 haftalik hamileyim oğlum olacakmış 😊 Yiğit ismine çok ısındım ama tam karar veremedik 😊
Yagmure alparslansmother ya yapmayın 😂 bende alparslan düşünüyorum erkek olursa ama bi posttan bile 3 tane alparslan çıktı 😂
edaizmm Rakibeozturk öğretmenim ve şimdiye kadar karşılaştığım Asaf özellikle de Ömer Asaflarda hep kontrol edilemez bir enerji gördüm. Diğer arkadaşlarımla konuştuğumuzda da böyle düşünüyorlar.
Kader-56 Rakibeozturk ay bizde erkek olursa bunu düşünüyoruz çok güzel bı isim …rabim hayırla kucağıniza almayı nasip etsin inşallah….
Em123 Bizde isim arayışındayız ama 2 adete düşürdük Kerem ve Cihangir arasında kaldık ikisi de çok hoşumuza gidiyor ama asla karar veremiyoruz :)
Elisa55 Allahın izniyle oğlumun adı Buğra olucak 😍Alparslan isminide cok begeniyorum ama arkadasım koydu🤣
Meryem_islam55 Yusufemir-2023 İslam ya da kerem koyakdim… Çok da hoşuma gitti İslam koyduk 35+5 haftayim kolyemi bile yazdırdım.
Mine16 Ben METE çok istiyorum ama henüz kesin karar vermedik ☺️ ben erkeklere kesinlikle tek isim daha çok yakıştığını düşünüyorum ☺️💙 Alper Aras Buğra Burak Çınar Kerem Kağan Mert Emre Emir Yiğit Yağız
dedanur alparslansmother benim oğlumun ismide inşallah yiğit ali olucak eşim yiğit istedi bende ali ortak kararla beraber birleştirdik 💙😅🥰