Gizmih Nedense oğluma asil ayaz , aren , ediz isimlerinden birini koymayı isterdim ama erkek olursa babası kız olursa ben diye anlaştığımız için Alparslan olucak
Busenur05 Gizmih aynı anlaşma bizde de oldu eşim alparslan istiyor😅 ben uraz koymak istiyordum ama ikna olmadı cinsiyeti henüz belli değil ama olsun🙈
yagmur0504 Denisbbs Bizde bulut katacaz oğlumla adaş olacak çok güzel 💙sağlıkla sağsalim gelsin bebişlerimiz 🙏🧿
Pnarvrl Beliz_bahar55 ben de begeniyorum ama kisilik olarak sanirim ismi gibi zor dedigik dedik oluyolar 😌
Aysee6346 Tanembebek5 bende Aybars katmayı istiyorum ama çevremdekiler güzel değil kaba bir isim olduğunu söylüyorlar☹️
elifff_17 bizde Buğra düşünüyoruz :) (ilk türk müslüman hükümdarının adı ve eskiden deve gücü temsil edermiş bu yuzden erkeklere buğra derlermis erkek deve anlamına da geliyormus) bu anlamı cok sevmedim ama kulağa hoş geliyor ve buğra ailemizde kimsede yok diye düşünüyoruz :)))))
ozgem_34 Bende oğluşumun adını Çınar koyucam. Allahım hepimizin evlatlarını sağlıklı kucağımıza almayı nasip etsin🤲🙏