Slakiprtci
Anladım canım hayırlısıyla doğur inşallah😊 benden sana tavsiye çocuğuna 3 isim koy şahsen ben öyle yapacağım.. Malum günümüz şartlarında insanların niyetlerini çözemiyoruz bu yüzden biz 3 isim koyma kararı aldık. 2 ismi bilinecek ama ilk ismini babasından başka kimse bilmeyecek bende dahil.. 😊 Malum büyü vs isimlere göre yapıldığı için böyle bir şey duyduk mantıklı geldi bana.. 🐣