Aydn3 Slakiprtci Slakiprtci İki ismi birlikte kullanmayacaksınız bence bi uyum aramanıza gerek yok canım. Zaten çocuk büyüyünce birini seçecektir diye düşünüyorum. İkili isimler uyumlu olunca ikiside söylenmek zorunda kalınıyor gibi. Bence Asil koyabilirsiniz. Çok güzel bir isim. İsmi gibi olsun. ♥️
Slakiprtci Pembesarelle2 asil ismini seviyorum Tahir de koymam lazım başka isim bulmak lazım Tahir’in yanına yada başına 😂😂😂
Pembesarelle2 Slakiprtci Arkadaşımız Tahir Aras demiş çok uyumlu olmuş akıcı şekilde söyleniyor aynı şekilde Tahir Alp’da 🙈🌸
Slakiprtci Pembesarelle2 aynen ikisi de birbirinden güzel daha 5 ayım var bakalım daha ne fikirler bulucaz 🤭
Slakiprtci Aydn3 yaaa çok teşekkür ederim bende öyle düşünüyorumm ben zaten asil derim baba tarafı Tahir der 😂😂