1erkekkannesiiii semii evet canım bide benim oğlum ishal olmadı hiç ishal de olursa daha çok gider ben stok yaptım hepsinden yenidoğan cok alma dediler diye almadım pişman oldum
gzmwe semii bende aynı bezden aldım 2paket 80+80 toplamda 160tane var deneyeceğim eğer pişik yaparsa falan kullanmam ama bence 160adet yenidoğan için ideal sayı
semii gzmwe evet doğrudur ben biraz fenomenlerin sözüyle de hareket ettim bir hafta 10 güne 2 numaraya geçtik diyen vardı o yüzden . Demek genelde bir ay gidiyor . Dediğiniz gibi 160 ideal
gzmwe semii yani bende pek bilmiyorum ama duruma göre hareket edicez yetmezse ilave alırız küçük gelmeye başlarsa bir numara büyüğüne geçeriz