semii her çocuğun gelişimi farklıdır. Kimi 10 gün kullanır yeni dogan bezi kimi 20 gün. Siz bebeğinizin kilosu ve gelişimine göre değiştirin. Baktınız bant kısmı bacaklarını kasıyor kızarıyor üst numaraya geçin. Ve bence bez olayını çok stoklamayin iki paket yeterli olur bittikçe alırsınız. He kenarda dursun diyorsan ,her iki bedenden 2 paket al koy. Bazi bebekler iki numarayı 2-3 ay giyebliyor . Bebeğinize göre şekillenir herşey ❤️