Betullllk benim ilk gebeliğim değil 3 çocuğumda 42 üzeri geldi buda 4.gebeligim banada defalarca yatış verildi imza atıp çıktım 38 haftadan itibaren ha bire yatış veriyorlar tabiki kabul etmiyorum çünkü geç döllenme olduğunu biliyorum en son oğlum 42+4 te doğdu yine beklemedeyim