Htckbra Merhaba kızlar 33+5 günlük hamileyim 13 kilo aldım Doktorum çok fazla olduğunu söyledi ve beni diyetisyene yönlendirdi. Sizler kaç kilo aldınız?
deletedmom734 Htckbra 33+6yım 14 kilo aldım doktorum birşey söylemedi senin boyun kaç ? 170 im ben ama yinede aldım biliyorım
DilarAsel Htckbra 33+5 Günlük hamileyim. 23 kilo aldım ama zayıf hamile kaldım 39 ile şuan 62 kiloyum
Htckbra deletedmom734 bende 1 68 im aslında beni görenler o kadar kilo aldığımı alışamıyor ama her tartıya çıktığımda kilo almış oluyorum anlamadım neden böyle oldu
Htckbra Handearsy sizin kilonuz iyi bence Doğuma 1 hafta kalmış en fazla 2 daha alsanız 19 la bitirmiş olursunuz. Ama ben böyle devam edersem 20 yi geçiren diye korkuyorum
Almanyagelini Handearsy Son haftalar dediğiniz kaçıncı haftadan itibaren oluyor acaba?🙄 Ben çok kilo almadım ama kilolu hamile kaldığım için daha almaktan endişeleniyorum
Htckbra Aysehatun Aysehatun sizde gayet güzel almışsınız beslenme listesi verdi umarım hızlı kilo alımım durur
Aysehatun Htckbra seninde öyle aşırı bi kilo alımı yok canım bence çok takılma bebek son zamanda cok kilo aliyor onda gidiyor baya yani üzme canını bebek iyi olsun yeter ki bebis kac kg
Eymenikoo 33+1 13 kilo aldım boyum 1.65 nasıl vericem hiç bilmiyorum ama bebeğim 2380 gr dün öğrendim. İnşallah emzirirken filan yarısını verebilirim 😊
Feslegen 24 haftalığız. 6kg aldım bebeğim haftasına göre iri gidiyormuş. O kilo almış. Gebelik şekerinden şüphelendi. Yarın 100gr glikoz yüklemesi yaptıracagım🤲inşaallah sonuçlarım normal çıkar
Mutlulugum Ben 38+2 ve 18 kilo aldim. Bunun 5 kilosu siskinlik su ve bebektendir zaten yapi olarak 49 kiloyla hamile kaldim. Sirf gobiisim cikti🙄🤣
HalisEbruoban Htckbra ben 22 kilo aldim dogumdan uc ay sonra eski halime dondum sezeryanla dogum yaptim
Seda_Kptn Htckbra 36. haftamdayım 14 kilo aldım 54le hamile kaldım şuan 68im ama sadece göbek var boyum uzun olduğundan kiloyu fazla belli etmiyorum🙂 ama hep tombikleşmek istemiştim etlenip butlanmak istemiştim olmadı 😂
Htckbra Aysehatun 2 kilo 400 gram canım şuan bakalım artık 2 haftada bir kontörlüm olucak kızımın ve benim kilo alma durumumuz ne olacak