Burcu1997 bence gayet iyi o kadar zayıf degil ki bizim 37 haftalıkken gittik 4 gün önce 3330 falan dedi ama benim bi hafta önden gidiyo önemli olan kilosu degil saglıgı sen saglıklı beslen o alır zaten kilo ben cok abur cubur yedigim için cocuk şişti