Eliserra05 Devlet hastanesinde doğum yapan canlar bi sorum olucak. Normal doğumdan sonra duş alınıyor mu hastanede havlu koyucam ona gore ?
Yagmurrr98 Eliserra05 Odanızda duş oluyor ama nekadar hijyenik bilmem 24 saat sonra taburcu oluyorsun canım zaten
Baymehal Eliserra05 valla doğumdan hemen sonra duş aldım havlu vs paketliydi 0 dı temizdi yer oda da en az 2 kere altımı yıkadım 🤗
Mommm03 Eliserra05 devleti bilmiyorum ama özelde duş aldiriyolar ilk doğumda koymayı unuttum şimdi koydum valize
Lavina Eliserra05 duş var ama ben kulanmayı tercih etmedim bana hijyenik gelmedi o yüzden eve gelince yapmıştım
Baymehal Eliserra05 evet ama ben eğitim araştırmadaydım sen hangi hastanede doğum yapacaksan orayı ara onlar bilgilendirir csnım ❤️
Melogoktug Ben hemen odaya gelir gelmez annem yikayalim temizlen dedi yanıma tüm hijyen malzemelerini aldığımız için gönül rahatlığıyla duş almıştım en azından eve gelmeden temiz oluyorsun
Rabiakaptan fatiss ben aldim hiç de bisey olmadi hatta ebelerim dogumdan hemen sonra istersen gel seni duşa sokalim dediler
Baymehal fatiss evet hemen sonra normal doğumdu çok da iyi geldi sütümde çoğaldı üstğne üstelik sütyen takın doldurur hemen çünkü doğumdan sonra göğüs jöle gibi oluyor ve ebebek tutamıyor benim öyleydi şahsen
belinay41 Nesli8181 ben gecen sene doğum yaptım ertesi gün hemen duş aldim bişey olmadı annem de benden 13 gün sonra doğum yaptı o hemen duş aldı
Halimbey Eliserra05 devlet hastanesinde yaptım ilk doğumumu o kadar temizdi ki, duş almadım ama belden aşağımı falan yıkadım kan falan kalmasın diye. Hijyenikti. Ikinci doğumum olacak bu yine aynı hastane yine yıkarım gözüm kapalı
Nesli8181 belinay41 dikişler atabiliyor o yuzden doktorlar tavsiye etmiyor bi iki gün sonra alın diyorlaf
belinay41 Nesli8181 aynen yumuşama da oluyo sık sık duşa girmeyin geç iyileşir diyolar ama ben dayanamadım günde bazen iki sefer bazen de günde bir defa duşa girdim dikişlerim geç düştü ikinci ayda yeni yeni düşmeye başlamıştı
Nesli8181 belinay41 benim öyle olmadı kendiliğinden atan dikişli benim ki haftada 3 kere duşa girdim hiç bisi olmadı suyu seven biriyim
[silindi] belinay41 sizin yapınızlada alakalı olabilir. Ben her wc sonrası duşa girip yıkanıyordum sonrasında kurutma makinesi ile dikişlerimi kurutup baticon sürüyordum ve çok hızlı iyileştim. Önemli olan orayı nemli bırakmayıp çok iyi kurutmak☺️
Rabiakaptan Eliserra05 ben deette dogum yaptim doğum odasinda duş var canim ven sanvilarimi hep duşta cektim mesela digum odasinda da var lohusa odanda da ebeler dogumdan sonra gel bi duş aldiralim demisti ama maalesef mecalim yoktu
fatiss Rabiakaptan evet evet normal.dogumdan sonra aliniyor. Ben sezeryan dan sonrada alinir mi diye onu anlamak icin sormustum. Bakalim bana ne kismet olacak
Rabiakaptan Eliserra05 her seyini al yanina sanki orda yokmus gibi ki havlu yok da sen her seyini koy