Cerennn1 Oğlumda vardı ama kızımda yok..Bi akrabamin 2 kızı vardı hiç birisinde çizgi olluşmamışdı,3ncüde oluştu erkekdir diye düşündüler,karnıda böyle sivriymiş her kes erkek diyormuş 3ncüde kız doğdu..🥰🥰Yanı demem o ki,çizgi,karın şekli,aşerdiyin şeyler hiç biri cinsiyetle alakalı deyildir.