Cerennn1 Erkek bebek bekleyen anneler göbeğiniz de bu siyah çizgi çıktı mi genelde erkek bebekde olur diyorlar
femme Cerennn1 ben 17+5 oldum göbek delıgımın altından bı cızgı var bellı bellırsız :) erkek olucak hayırlısı ıle . esmer kadınlarda daha belırgın oluyormus
funnymummy femme günümüz aynıymış 🙈göbeğiniz çıkmaya başladı mı öyle mi belli oluyor bende henüz yokta merak ettim
heleminnosminnosminnos Cerennn1 kız bebeğim var esmer değilim karnım baltan aşağıya upuzun çizgi oldu benim de . Göbek deliğimin altında bekarken de belli belirsiz vardı benim hep de şimdi baştan aşağıya çizgili karpuz gibiyim :D
susis Cerennn1 erkek bebek, göbek deliğimin altında da üstünde de çizgi çıktı ve göğsüme kadar uzanıyor. Ama rengi koyu değil sadece ten rengimden 1 tık koyu o kadar
Sevval0308 Cerennn1 canım sarisinim killanmam olmadı cinsiyetimiz kız Allah’ın izniyle şuan 19+1 iz. 12 haftaliktan beri var çizgimiz😍