Umarım herşey yolunda giderde sağ salim kucağımıza alırız bende 27 haftaya giricem iki gün sonra tansiyonumu sürekli olçmuyorum stres olmayın diye sadece moralimi yüksek tutmaya çalışıyorum 39 dan sonra sürekli ölçmeye baskiycak bende tek taraflı çentik var diğer dmaardan da bebek beslenebilirmisnbelki de yok oldu o bilmiyorum tekrar gitmedim doktorda tekrar gel demedi sadece 30. Haftadan sonra bir ay düzenli tansiyonunu olc yeter dedi