Aslında yazmayacaktim panik yaparsiniz korkarsiniz diye ama yinede icim rahat etmedi .benim ilk gebeligimde 32 haftada tansiyon yuksek cikiyor diye ilac basladilar idrar yolu enfeksiyonu icin de ilac basladilar. Bir hafta sonra kontrole cagirdılar. Gittj. Baktı doktor tamm dedi. Sonra ben iki gundur hareketleri cok az deyince tekrar bakti. Sonra detayli ultrasona gönderdi. 33 haftada farkettiler centigi iki tane anlamli centigim vardi. Belkide daha önce farketseydi ilac verirdi. Etki eden bir sey illaki vardır. O yüzden bence baska bir doktorunda görüsurunu alin.belki baska bir tedavi uygular.