Hllty shrbnaltn bende 35. Haftama girmiş bulunmaktayım özellikle sol kolumda ayak parmaklarımda çok ağrı oluyor böyle kas ağrısı gibi. Benim oğlum olucak bakalım en son 1 ay önce gittim kontrole kilosu vs normaldi ama bugün yarın tekrar gitmem gerek
shrbnaltn Hllty benim de öyle ayaklarım ellerim parmaklarım falan uyuşuyor bizim de 40 günümüz kaldı 25 Mart doğum dedi bakalım doktorumuz
Aos Ben de 34+4 um ama bebek hareketleri canimi cok acitiyor sanki cikicakmis gibi hareket ederken karnimi agritiyor ve hareketleri cok asagida basi donmus. Erken dogum riskim oldugu icin korkuyorum sizlerde de oluyor mu?
Aos Ayseas1 bir de cok fazla hareket ediyor surekli agri cekiyorum riskli gebelik olunca herseyden korkar oldum:(
Ayseas1 Aos göğüs kafesimi bile acıtıyor bende öyleyim ayakları yukarda bence vuruyor diye düşünüyorum sağlıkla kucağımıza alırız inşallah🙏 benim riskim yok ama bende de öyle korkutma bence kendini
CmreKsidar shrbnaltn bende 32+2 yim 2 haftadır uyuyup uyandığımda ellerim sismis gibi hissediyorum açıp kapatırken bir süre açıyor akşam 8 den sonra randevum var unutmazsam soracağım benim uygulamada 9 nisan görünüyor ama benim kızın suyu az erken olabilir diye düşünüyorum
Tugcecv shrbnaltn 33+4teyim doğum 31 mart gözüküyor şuan 🥰 magnezyum eksikliği ağrı yapıyor genelde magnorm vermedi mi doktorunuz
Mehtap1- shrbnaltn shrbnaltn 34. haftanın içindeyim 3 gündür bendede aynı sorun var sağ elim uyuşuk sürekli :(
Asliormanci shrbnaltn 34+3 üm ben geceleri çok sık uyanıyorum gündüzleri de hareketleri alt kısmımda sancı yapıyor ve tekmeleri canımı acıtıyor ben 38+3 gibi sezeryan olacağım nasipse bide 16 kilo aldım bebek 33+5 de 2300 gramdı bide bazen geceleri ayaklarım bacaklarım uyuşuyor
Reyyan04 shrbnaltn benim de 25 mart hiç geçmiyor günler bnmde bacaklarıma çok kramp giriyor bu bi tek bndemi oluyor
Meryem_islam55 shrbnaltn Benim oğlum da gostermiyo kendini 35+4 deyim 2.550 kilosu normal diyo doktr bende de kramp oluyo yuruyemiyorum artık 2. Çocuğumu dogurcam
Irem34_52 shrbnaltn 35+1 bazen oluyo onu geçtim belim sırtım kaburgam çok kötü bi an önce dogurup bu ağrilardan kurtulmak istiyorum