shrbnaltn Kızlar sizde de oluyor mu uyudum uyandım zaman el bilegim ağrıyor Dün hastaneye gitim doktoruma sormayı unuttum kızımı görme tabi yine göremedim yüzünü göstermedi 34+2 haftalık oldum normalde doğumum 27 martı doktorum 25 marta çekti kilomuz da 2480 gr sağlıkla kucağıma alırım inşallah siz kaç haftalıksınız nasılsınız evinize geçtiniz mi
ronii47 shrbnaltn benimde bileklerim ağrıyor bide ilk uyandığımda ellerimi kapatamıyorum parmaklarımdaki eklemler ağrıyor
strawbery shrbnaltn benimde dogumum 13 mart sezeryan olucam nasipse benimde uyundığım zaman vucudum karincalaniyor ama normalmis doktorum öyle dedi
Aysegizemdilek Sevvl ayy sizi burda görmüşken yazmak istedim öncelikle çok çok teşekkür ederim kapı süsü sorduğumda bi sayfa önermiştiniz kızlarınıza yaptırdığınız sayfayı hem çok uyguna hemde çok güzeldi bende o önerdiğiniz yerden yaptırdım kızıma çokta memnun kaldım teşekkür ederim çok sağ olun inşallah kızlarınızı sağlıkla kucağınıza alırsınız 🤗🤗❤️❤️
shrbnaltn Ayseas1 normalde dedi normal doğum dün de sordum daha beli değil dedi 1 hafta sonra kontrole gidecem bakalım
shrbnaltn ilkanneyim06 bizim normal dedi bakalım hayırlısı ile doğsun da nasıl oldu önemli değil canı sağolsun kızımın
beyzakls Benim doğumum 22 Mart görünüyor şuanlık fakat doktorumla doğum hakkında kesin bir şey konuşmadık. Şuan 34+6 yız. 36. Haftamda muayene olacağım bakalım belki o zaman birşey diyebilir.Benim de 7. Aydan itibaren el parmaklarım uyuşuyor. Doktorumla konuştum. Normal olduğunu doğumdan sonra geçecegini söyledi. Vücutta sıvı tutulumu olunca sinirler sıkıştığı için uyuşma olabilirmiş.
shrbnaltn beyzakls otururken da ayaklarım hemen uyuşuyor yeni yeni başladı bunlar son haftalar oldu için galiba
Sevvl Aysegizemdilek güle güle kullan çın canım begendıysenız ne mutlu bende çok beğendim inşallah hepımız sağ salım alalım kucağımıza ❤️
Aysegizemdilek shrbnaltn bizde şuan 33+5 olduk doğum tarihi 30 Mart görünüyor canım 32+6 gitmiştik en son kontrole kilomuz 2030 boyumuz da 43 cm demişti bakalım şuan ne durumdayız
Mervetnl shrbnaltn el, ayak, bilek, yüz uyuşması bende yaşadım bazen hala oluyor. 34+5 im bende normalde 23 mart son tarih ama 3 martta sezeyanla alacak doktorumuuz. Geçen cmt gittim en son 48 cm 3200-3500 gr dı kilosuda yanılma payı olduğunu söyledi 😌