Kızlar 20+5 haftaligim sağlık ocağındaki hemşire son adet tarihimi yanlış girdiği için 3 hafta geride görünüyorum sizce sorun olur mu tetanoz asisi zamanı geldi haftan sistemde geri görünüyor yapamayız beklemen lazım diyor bebek doğunca aşıları felan nasıl olucak başına böyle bisey gelen varmi zaten kontrole felanda cagirmadilar anlamadım bisey