Mehtapkz Serii ah canim benimde sabah spinal sezeryanla dogumum var insallah sag salim kucagimiza aliroz tatlim
Nfsebatr Serii rabbim insallah sag salim kucagina almayi nasip eder canim benimde yarin yatisim yapiliyor suni sanci verilcek 😊 heyecan dorukta 😍😍
Serii Canisi44 38 ya da 39 da alıyorlar genelde canım erken değildir de dursa bikaç gün daha iyi olurdu aslında daha bizimkiler bana 40a doğru aldırsaydın diyolar 🤷🏼♀️
Serii mucizembenimmm amin 🙏 oluyo evet ama 30 saniye sürdüğü için ahhhh demeye kalmadan çekiyor elini 🙏korkma 🤗😘
AysimaRavza Serii canim benim rabbim sag saglim kucagina akmayi nasip etsin bende sali gunu sezeryan olucam tecrubeni bizimle paylasirsan cok sevinirim dua edicem sana insallah kolaycacik olur biter 😊
Serii AysimaRavza tabiki paylaşıcam allah hepimize yardım etsin senden de allah razı olsun canım benim ❤️❤️
Serii Canisi44 maşallah canım sana 🤗 sancı olur artık ya benimde oluyo çok ama bebek kanala bile inememiş darlıktan 😞
GizemCengiz Serii canım çok sevindim allah kavuştursun 💙 tecrübelerini bizimle paylaş... genel anestezi ile mi olacaksın?
Serii GizemCengiz amin sağol canım ❤️ Yok epidural ya da spinal olcam yarın anestezi uzmanıyla görüşüyüm de🤷🏼♀️😘😘😘😘
Zeynozeyyo Serii ayyy haydi hayırlısı cnm kndm doğurckmısım gibi sevindm😁🙏 cok heycanlandım yaz tammı doğumdan sonra