bademli_puding ben 4 senelik evliyim , yanlışlıkla hamile kalmadım bu seneler de. Ne zamanki korunmayı bıraktım o zaman hamile kaldım . Benim 2 düşüğüm de var . Onlarda da öyleydi . Korunmayı bırakınca hamile kaldım .
Böyle olunca ben de düşünüyorum, prezervatifle korunduk bir durum yaşamadım .
Bilmiyorum doğumdan sonra da sıkı sıkıya korunmak istiyorum yine .