isimsizbiri_
Ertesi gün hapı korunma yöntemi değil .
doğum kontrol hapı ya da kondom kullansaymışsınız.
Ama artık bunları söylemek için geç . 21 yaşında ekonomik sıkıntılar içinde 2 çocuk sahibi olmak ve diğerine de hamile olmak çok zordur , tahmin ediyorum. Genç yaşta bu kadar sorumluluk , istemeden gebe kalmak şuan dayanılmaz geliyor .
Burada size rızkıyla gelir , rabbim nasip etmiş bak kimlerin o kadar istediği halde çocuğu olmuyor şükret diyenler olacaktır . Tamamen kör bir bakış açısıyla konuşuyorlar .
Sizin yaşadıklarınızı biz bilemeyiz . Ben 31 yaşındayım ve ilk bebeğime hamileyim . Bana bile çok erken ve çok zor geliyor hamilelik ve bebek sorumlulukları. Ama bir şekilde bunları hallediyorum .
Eşinizle konuşun , ailenizle konuşmayın çünkü onlar duygusal olup olumsuz bir şey akıllarından bile geçmiyor .
Durumunuz müsait değilse , bu bebek size ağır gelecekse kürtaj da bir seçenek . Siz bilirsiniz. Bunu yapmak ister misiniz bilemem . Sadece durum zor .