Beyza038 Aysegul_3838 normalde hüseyin azer yılmaza gidiyorum ama dün mesai dışı olduğu icin cemil cem beye gittim çok da iyi doktorumus keşke başından tanısaymişim .
Suueda Alimenur olsun sıkma bence canını eğer tüm herşeyi iyiyse bidahakine de kendisini görürsün inşallah 🙏 bazı doktorlar yapıyor böyle sanırım.
Alimenur Suueda inşallah artık kendimi öyle avutuyorum şurda salıya bişey kalmadı Allah’ın izniyle doya doya bakayım kızıma inşallah