Minigim--2 umena benimde bugün kizcemi görmeye geldim şimdi 35+1 olduk bugün inşallah iyidir hanım efendi
Nurrmerttt- umena Rabbim bütün herkese güzel, iyi haberler almayı nasip eylesin inşallah 🤲🏼🥰 Bugün bende kızçemi gördüm geldim elhamdulillah el sallıyordu miniğim 🥰
umena Nurrmerttt- aminnn yaa o kadar tatlı oluyor ki insan düşünüp düşünüp içini ısıtıyor o anı ❤️ Bende görmüştüm 17. Haftamda hala düşününce gülümsüyorum birde bacak bacak üstüne atmıştı beyim 😹
Nurrmerttt- umena Çok tatlılar çok Rabbim afiyetle sağlıkla dünyaya gelmelerini nasip eylesin inşallah 🤲🏼🥰
Alimenur Suueda gittim gitmeyede detaylıdan hiçbişey anlamadım girdiğimle çıktığım bir oldu çocuk hakkında şuan hiç bişey bilmiyorum güncel olarak çocuğu bile görmedim doktor hanım saolsun Artık salıya saklıyorum kendimi o zmn kontrolümde görcem kızımı inşallah
Suueda Alimenur olsun sıkma bence canını eğer tüm herşeyi iyiyse bidahakine de kendisini görürsün inşallah 🙏 bazı doktorlar yapıyor böyle sanırım.
Aysecan0335 Bizde 21+0ız bugün haftaya detaylı olucak dün babası ilk kez elini koyunca hissetti çok harika duugular tadıyoruz herkes tatsın isteyen inşallah 🥰 detaylıyıda bi atlataydık hayırlısıyla 🤲