bende gelin mevlüdüm için çikolata yaptırmıştım mor rengini aşırı seviyodum ama yaptırdığım hediyelikler falan pembe diye pembe çikolata siparişi verdim üstündede nergis gelinin mevlüdü yazıyodu 😁 sonra kargo geldi mevlüdüm bitti falan iki üç gün sonra kapı çaldı bi kargo daha açtım baktım mor kaplı çikolatalarını kolonyasını falan setini yollamışlar aradım söyledm😁 sizin kısmetinizmiş hemde isminiz yazıyor afiyet olsun dediler 😁😁