İlk e bebek alışverişim yaptım indirim zamanıyken bi kaç kıyafet ve lansinoh ürünlerini aldım göğüs pedi biberon süt saklma poşeti her neyse ürünler dün geldi annemle bakıyoruz işte tek tek , annem içinden göğüs ucu kremi çıkardı diyorum anne ben almadım bunu ne alaka falan , dedim acaba tester gibi bişey mi yolladılar ne biliyim ilk alışverişim:) baktım yoo gayet 40 ml olandan koymuşlar annem de diyo ki hediye etmişlerdir bu kadar şey almışsın, imkansz çünkü fiyatı 220 tl şuanda diye konuştuk her neyse aradım e bebeği , dedilerki cüzi hediyeler koyuyoruz ama bu yanlışlık olmuş adresinize mng kargoyu yollayıp aldırıcam dediler bugün gelip alıcaklar :) buda e bebekle böyle bi anım oldu ilk alışverişte 🙂 bilmiyorum çok yaşanıyor mu böyle bişey ama ben yaşamış oldum 🙂