Csknaz Merhaba bebeğinizin kesesini ne zaman gördünüz ve kalp atışlarını ne zaman duydunuz ben 4+4 haftalık hamileyim 2 gün sonra muayene olucam ultrasonda gözükür mu ?
kahvesever__ Csknaz ilk oğlumda 2 buçuk aylıkken gördüm kalp sesini duydum ikinciye hamileyim şu anda 3 aylık hamileyim yeni duydum yeni gördüm bebeğimi
323832 Csknaz 5+5 te gördüm keseyim erken gitseydim de görürdüm belki ana ben stres olmamak adına geç kontrole gitmeyi tercih ettim
Selen-erhanduran Csknaz Ben 4 haftalikken gordum zaten ogrendiginizde 4 haftalik oluyor kalp atisinida 7 haftalikken duydum ama doktorlar 4-6 hafta arasi kese icin 7-9 hafta icin kalp atisini normal goruyorlar herkeste ayni olmuyor
Ysmnrn kahvesever__ cok gec degil mi bu sureler? Ben 7 haftalik kalp atisini duydum cok sukur. Kese 6. Hafta. Ama guclu bir kalp atisi icin 9. Haftayi bekledim.
Humam kahvesever__ merhaba ben son adet tarihime göre 10 haftalık bebeğim ama ulrasonda 7 haftalık kalp atışı duymadık doktor kürtaj dedi sizde nasıl beklediniz o zamana kadar doktor kendisi mi bekletti
MeltemAK27 Csknaz aynen o geç ya bence o doktora gitmediği için görmemiştir bende 6 haftalıkken görmüştüm geç döllenme felan olunca 1 hafta küçük oluyor bu bi problem değil içini ferah tut bir sonraki haftada kalp atışını duymuştum 🥰
subatmasali Merhaba 🌸 bende 5+3 üm. Bebeğin kesesini bugün gördüm 1 hafta önce gittiğimde görememiştim
[silindi] subatmasali merhaba.5+3 de gitdiginizde kese haftasina uygunmuydu?ben bu gun gitdim 5 haftalik olmasi lazimdi ama 4 haftalik cikti.ve gec dollenme degil biliyorum.cunki adetime 1 hafta kala test yapmistim cift cizgi cikmisti
Hiilalll 323832 bende 6+5 te görmüştüm ilk ikinciye gittiğimde normalde 9+6 lık olması lazımdı 10+6 dediler şimdi 11+5 olduk 🥹
Csknaz Selen-erhanduran anladım bakalım bende 4+6 olucam gittiğimde görürüz insallah keseyi bi 10 gun sonra kalp atışı icjn giderim büyük ihtimalle
Canan-_16 Csknaz aaa gerçekten mi bende tam 4+4 hamişim ve bugün karından usg ile keseyi gördüm şükür görürsünüz inşallah inşallah doğum süreciniz güzel geçer sizinle özelden de konuşmak isterim aynıyız ve benle aynı olmanıza sevindim 🙏😂
Csknaz Canan-_16 aa evet bende sevinirim tanışırız benim gittiğimde 4+6 olcak bakalım insallah görürüz sağlıkla kalp atışlarını duyarız benim ikinci gebeliğim ama Buda ilk gibi heyecanlı bekliyoruz 🙏
Ozgeliko Csknaz 5+2 de gördüm keseyi kalp atışını da 6+2 de. İnşallah görürsünüz siz de sağlıklı haberler alirsiniz🤍
Csknaz Canan-_16 valla bende bilmiyorum ki burda özelden konuşulmuyor galiba intg ekleyebilirsiniz n.b_szgn eşimle oğlumla fotomuz var denizin önünde
berilkayapiskin Csknaz Merhaba bizde bugun 5 haftalık olduk, bende perşembe günü gideceğim dua eder misiniz inşallah keseyi görürüz bizde :) instagramdan ekledim bende sizi, berilkayapiskin kullanıcı adım :))
yenibirannis Csknaz 4+4 üstten keseyi gördük çok şükür bu haftada bebişi gorucez kısmetse bide tavsiyem gttiginzde idrara sıkışık giderseniz üstten dha rahat net görünür hayrlı olsun 🙏🤗