Anonim01 normalde 170 boy 70 kilo ile hamile kaldım, 22. deyim 10 kilo aldim, doktorum ağzını açmıyor, sorun yok ya olursa söylerim diyor 😀 ben anlamadım kimi dinleyelim👀 hamilenin boy kilo endexine göre yönlendirme yapiyolar sanirim dicem ama arkadaşım manken gibi, onu da doktor sinir ediyor az ye az ye diye, kiz doktor degistirecek