mrvsrcn Gamzegll evet canım aşılama ile gebe kaldım çok şükür, sanırım gebe kalamama sebebim de rahim ağzı darlığımmış çünkü sadece pcos var başka sıkıntımız yok. Olsun çok şükür Rabbim nasip etti elhamdülillah 🤲
Zll90 mrvsrcn zaman aslında öyle hızlı geçiyor kii 2.trimesterda geçmiyor ama şıp şıp zmaan geçmiş 6+4te duymuştum
Lolo3434 mrvsrcn bende baktım bende de birinde kız birinde erkek çıktı 😅🤣 sonra kızıma baktığım siteden baktım erkek çıktı bakalım ne olcak 🤣🤣🤣
mrvsrcn Lolo3434 ay çok heycanlı valla kız erkek farketmez sağlıklı olsunlarda bir an önce bişeyler almak istiyorum kuzuma
Tubasi Pnr60 vajinal muayene riskli diyorlar düşük yapma riskini cogaltiyormus acaba doğrumu bu. Çok korkuyorum keseyi görmek için gideceğim sanırım vajinal yapacak muayeneyi
ilknurakdogan1 Tubasi hayır değil hatta bu süreçte cinsel ilişkiyi dahi yasaklamayıp dikkat edin diyorlar sonuçta vajinal kontrol de ona benziyor
Pnr60 Tubasi Ben yaşamadım şükürler olsun öyle düşük riski falan , doktorlar zaten yapmaz öyle bir riski olsa hiç aklına getirme öyle şeyler içini rahat tut ilk muayenem dediğim gibi vajinadandı sadece birkerelik sonrası hep göbekten 🥰