mrvsrcn Naz1616 yaaa çok güzel sağlıkla büyüsün ben gebe kalmadan önce bir rüya görmüştüm kız bebeği emziriyordum baya etkilenmiştim kız hissediyordum şu an erkek gibi geliyor bize daha çok 😊
mrvsrcn Aegean ayyy en güzel ama en zor dönemler sanırım güzel olması kavuşmanın yakın olması zorlukta ağırlıklar sanırım 😊kaç kilo ile gebe kaldınız kaç kilo aldınız
Aegean mrvsrcn Ben 97 kiloyla hamile kaldım malesef🤭 Ama ilk 3 ayda 7-8 kilo verdim iştahsızlıktan. Şimdi 92 kiloyum çok almadım. Herkeste değişiyor, doktorum gayet iyi gidiyorsun diyor benim kilomda biri için 🌸
mrvsrcn BenimKucukYazCicegim bende kusma yok ama sabah uyanınca hafif bulantı var iki günde sadece öğürme var kusma yok boş boş öğürme geliyor 😂😂
mrvsrcn Aysll33 yaa çok güzel ben sanırım bu hafta keseyi ancak görebileceğim, kalp atışını duymanın beta ile bir alakası var mı peki?
mrvsrcn ilkanneyim06 yaaa evet vakit geçmiyor çok zorlanıyorum bir de çalışıyorum tüm gün aklım onda yoruldum mu bişey oldu mu diye sanırım doktor kontrolünde riskli dönem geçene kadar rapor isteyeceğim doktordan
ilkanneyim06 mrvsrcn kesinlikle alın doktordan dinlenin çalışırken cok zor ben 2 aylık hamileyken bilmiyodum 8. Haftamda öğrendim o iki ay bile cok zordu benim icin diyodum niye bu kadar cok yoruluyorum niye hep uyumak istiyorum vs
mrvsrcn bsranur123 kuzum çok teşekkür ederim sende sağlıkla al kucağına, ben en son 7 ocakta regl oldum
Tubasi mrvsrcn son adet tarihine göremi hesaplanıyor haftası. Benimki de tüp bebek kafam karıştı son adet tarihimi yoksa transfer günümü sayiliyor
bsranur123 mrvsrcn kuzum bnde 13 ocakta regl oldum 27-28 yumurtlama tarihimdi buyuk ihtimal o donemlerde gebe kalmisim ben🙈
mrvsrcn babyandmomyy evet bir de daha çok kimseye söylemedik tüm dünyaya söylemek geliyor içimden 🤭 bir an önce görsem rahatlıcam 🥰😂
Suleglpk_22 mrvsrcn Aynıyız canım inşallah sağlıklı bir gebelik geçiriyoruz dur . inşallah sağlıkla sıhhatle kucağımiza alırız rabbim hayırlı evlatlar nasip etsin 🤲
Suleglpk_22 mrvsrcn Yok gitmedim dün kaset testten öğrendim .bence daha erken gitmek. Haftaya Çarşamba ya gidicem hem biraz daha gelişmiş olur .
mrvsrcn bendiyebiriii evet aklım sürekli orda gitsem de göremeyeceğim diye erken de almadım randevuyu inşallah hem kese hem bebek görürüm hem kalbi duyarım 🤲🤲
mrvsrcn Mahsati ayy inşallahhhh betam bu şekilde artarsa 10 bini geçiyor zaten o güne betayla alakası var mı kalp atışının
mrvsrcn Lolo3434 ay bende merak ettim çin ve rus takvimine baktım birinde kız birinde erkek çıktı 😂😂😂
Lolo3434 mrvsrcn bende baktım bende de birinde kız birinde erkek çıktı 😅🤣 sonra kızıma baktığım siteden baktım erkek çıktı bakalım ne olcak 🤣🤣🤣