hayallliiim EmineDefneGokce Allah’ım sizede evladınızasa sağlık sıhhat afiyet versin tahtınız bahtınız güzel olsun💞
Eldgrn hayallliiim şimdi etiketlemişsin ya yazacaktım doğurdun mu kız diye etiket görünce dedim herhalde kesin doğurdu da haber verdi 🤣🤣🤣🤣 halimi görmen lazım şimdi
[silindi] EmineDefneGokce dün kontrole gittim sıfır belirtiydi🤷🏼♀️ 40 olmadan gelir demişti doktor ama yok😂
EmineDefneGokce Bertis ebe doktor anlatıyor ama uygulamak çok önemli Bağırmak çözüm olmuyor mesela bağırmayı bırakıp ıkınmamız gerek Yok zor ama eğer dinlerseniz doktoru herşey kolay olur
Seydaamuratt EmineDefneGokce maşallah Allah analı babalı büyütsün sağlıkla büyüsün inşallah 🤲🏻 sizin doğumunuzu sizin kadar olmasa da bende bekledim aynı hastane olunca 😂😂 sizi biraz soru yağmuruna tutmak istiyorum minnaktan vakit bulup cevaplarsanız 😇 doğumunuza hangi doktor girdi yani kendi doktorunuz mu? Sancı odasında durum nasıldı eşinizi aldılar mı?
EmineDefneGokce Seydaamuratt aaa diğer posta yazdığını şimdi anladım hahah Bebeği emzirip hemen geliyorum anlatırım 🥰
Saree2 EmineDefneGokce ne guzel saglikla kucaginiza almissiniz😍 Darisi bizlere insallah 39+6 olduk bizde ama hala bisey yok kanalada daha girmemis😞 İlk gebeligim biran once gelsin istiyorum ama 40 larda boyle pozitif normal dogum hikayeleri okumak iyi geliyor
Oznurcakir EmineDefneGokce gözün aydın bende doğurdum daha paylaşım yapamadım 😅bekliyordum doğumunu çok şükür
Seydaamuratt EmineDefneGokce hah tamam bende detaylıca yeniden anlattım bunu görmedi heralde dedim 😂😂
ikiprensesannesi06 EmineDefneGokce Çok güzel olmuş doğumunuz rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin Bizde 40 haftalık olduk bugün muanemiz vardı yatış vermedi dhaa yerlesmemis bebisin hazirlaniyo dedi diğer iki doğumum normal olmuştu bu da öyle olur inşallah kasılma var şişdetli bı şekilde evde oluyorum kardeşim geldi onlar başımda duruyo inşallah seninkisi gibi güzel olur doğumum🌹🌹