Herkese selam 🤎
40+5 Doğum yaptım kızlar ve bence baya pozitif 😍
Zaten 1 aydır sürekli adet sancıları girip duruyordu . Dün sabah gelen (40+4) yine aynı ağrıydı ama bu sefer tek fark nişanımın gelmiş olmasıydı🥹
Nişanı ilk bebeğimde çok net ayırt etmiştim. Bu bebeğimde de aynısı oldu. Çok değişik bişey akıntı gibi değilde pembe yapış yapış bişey 😣 neyse eşim evi toplamaya başladı ben kahvaltı hazırladım bi yandan eşim çamaşırları katlamaya girişti ben ütüye. İşimiz bitti 3 gibi hastaneye yola çıktık. Gittiğimde 1 cm açıklık vardı . Yatış verildi🥲 sancılarımın üzerine birde suni sancı takıldı. Bende hemen yengemi aradım Meryem ana otunu suya koysun diye
Niyet etti benim adıma
Suya okuduğu dualar
Meryem suresi
Felak nas
Ayetel kürsi
Suni sancı çok düşük derecede başlattılar. her açıklık muayenesinde yükselttiler . Sancıların çoğunu duşta pilatesle karşıladım . Arada nst bağladılar. yatarak sancı çekmek gerçekten can sıkıcı 😓 sıcak suda hissetmiyordum bile o sancıları . Yürüyüş pilates duş derken açılma oldu 6-7 cm . Ebe suyumu patlattı. Sancılarım daha da sıklaştı . En son bi daha baktı tam açıklık. Ama bebek aşağıda değildi. Çömelerek ebeyle birlikte sancı geldiğinde hareketler yaptık . Ama inmedi malesef . Çatala geçtim 2. Ikınmada geldi . Bebeğin aşağı inmeme sebebi kordonunun çok kısa olmasıymış 🥲 plasentam çıkmadı onunla biraz uğraştılar. Onun harici son 1 saati saymazsak gayet güzel sancılar geçirdim 😍 ıkınmak doğumun en önemli şeyi gerçekten kızlar
İlk gebeliğimde de Meryem ana otunu suya koymuştumm 2,5 saate doğumum olmuştu inanarak yapın💐
3 bebek takım, 2 anne takım yeterli geldi bana .
Emzirme atletini kullandım. sütyenini kullanmadım . Depend götürdüm ama kullanmadım hastaneninki çok güzeldi eve geldikten sonra depende geçtim alınması gerek kesinlikle . Büyük rahatlık
Kızıma gelecek olursak her bebek gibi dünya güzeli 😍 pespembe doğdu. Öyle bi kokusu var ki anlatamam ya anlatamam … doktorumuz 3500 dedi 3170 doğdu minnoşum😍