Lavina beyzacmvrc çok marka kulandım iki evladım var ama brnim tek kulandığım arko krem ilk evladımda 5 ayda tanıştık kendisiyle çoçuğumun poposu artık kanıyordu çok krem aldım hepsi çöp oldu arko akşam sürdüm sabahına bişeyi kalmadı ben hakkımı arko kremden kulanıyorum😀
Shura beyzacmvrc ilk kızımda sudocrem kullandım. Baya sonra hayatımın hatası oldugunu anladım tabi.. kullanmayı bırakmıstık zaten o zaman. Neyse ikinci kızıma hamileyim arastırmalarım sonucu en temiz icerigi weleda markasında buldum.
Tugce1506 Bebgim2023 bende onu aldım arkadaşımın tavsiyesiyle hem uygun hemde her kremi denemiş bunda bulmuş herşeyi geçmiş
beyzacmvrc Bzdmr evet o çok ise yarıyor oisik için gerçekten bende baby me organik aldım Ne kadar organik bilmiyorum ama bakalım bulunsun bitane şimdilik
yinehamile beyzacmvrc çok hasas tenli bir kızım var, bir çok pişik kremi kullandım, ama en memnun kaldıklarım Bepanthol ve Mustela oldu, ama Beponthol pişik olmadan önlem amaçlı kullanılmalı yoksa pişik olunca hiç bir işe yaramıyor.
Hllykstp Hamazinc alcam ilk bebeğime bi tek bu iyi gelmişti.. ikinciyede iki hafta var doğuma eğer yeni doğan pişiğine iyi gelmezse eczanede karışım yapıyorlar süper bişey ondan yaptırcam
Hllykstp beyzacmvrc üç dört tane merhemi karıştırmışlar ekstra ne koydular bilmiyorum sarı renkti baya etkiliydi
beyzakls Tbayram aynen bende küçük almıştım her bebeğin ten yapısına göre değişiyor bazen çok marka ürünler iyi gelmeyebilir. O yüzden deneme yanılma yoluyla test ederek iyi geleni buluruz elbet😊
Caglaagdas ozanejla Kirsehirli40 herkes kullandığına göre vardır bir bildiği mantığı ile hareket edildiğinden yani kısaca okumadan bilmeden iyi olmasa kullanmazlar cahilliği söz konusu ona kalırsa uni baby şampuanları deli satıyor Türkiye’de ama ben hiç tercih etmedim. Herkes kullanıyor diye temiz olmayan ürünleri bebeğime kullanmam ben
Biyologannee beyzacmvrc pişik önleyici mustela. Zaten çocuğun altını değiştirirken ıslak bırakmayın kurulayın temiz bir bezle pişik olmaz. Olursa da oksizinc pişik kremi anında çözüm. Sakın sudokrem falan almayın onu öneriyor herkes şaşırıyorum. Petrol içerikli bir krem yazık bebeklere
beyzacmvrc Biyologannee Sebamed kullanıyorum ben ondan önce de baby me organik kullandım Her zaman sildikten sonra kurularım muslin bi bizle en en önemlisi bu zaten bez markası ıslak mendil markasıbdan ziyade kurulamak önemli yani Hiç pişik olmadı kızım 3 aydır bu sıcaklarda Çok şükür Postu açtığımda daha bebeğim dogmamisti😂