Selin15 beyzacmvrc mustelanın sadece adı var kullandık pişiğe iyi gelmiyor. Bepanthol kullanıyoruz memnunum
beyzakls Tbayram aynen bende küçük almıştım her bebeğin ten yapısına göre değişiyor bazen çok marka ürünler iyi gelmeyebilir. O yüzden deneme yanılma yoluyla test ederek iyi geleni buluruz elbet😊
Caglaagdas Selin15 mustela içeriği temiz bir ürün Bepanthol için içeriğine bakın derim temiz bir ürün değil hele yeni doğan bebekler için. Ben en başından mustela kullanıyorum pahalı diye Bepanthol aldım almaz olaydım hem içeriği temiz değil hemde mustela gibi yoğun bir yapısı yok çok jelimsi
Flyy beyzacmvrc e bebek in kendi kremini almıstım cok uygun fiyatı pek güvenmiyordum ama cok iyi geldi bebegim 18 günlük kızarıklığı hemen alıyor 🫠
Btlklnc Flyy bende aldım subat ındırımınden 2 paket gelıcek bakalım :) yorumlar güzeldi. Bebegıme etkı etmezse eczaneden bıtane alırım
alya00 Serklajligebelik minoris ve welada (biraz pahalı bir üründür) Ben minoris aldım içeriği tertemiz
Tugce1506 Bebgim2023 bende onu aldım arkadaşımın tavsiyesiyle hem uygun hemde her kremi denemiş bunda bulmuş herşeyi geçmiş
Bzdmr beyzacmvrc baby me aldım bulunsun diye ama ben el yapımı sarı kantoron yağı kullanmayı düşünüyorum annem yapmıştı arkadaşımın bebeginde çok işe yaradı
beyzacmvrc Bzdmr evet o çok ise yarıyor oisik için gerçekten bende baby me organik aldım Ne kadar organik bilmiyorum ama bakalım bulunsun bitane şimdilik