Gamozzegur Handealp Valla fark çok yüksekse İstanbul Bursa çok uzak değil Gelip burda kan verebilirsiniz bence
Karenim13 Dost12 arkadaşımın da test yapıldı Downey dediler sonra sağlam doğdu bebis.hersey rabbimden
int34 Karenim13 Nasıl yani amniyosentez yapılıp down teşhisi kondu ve bebek normal mi doğdu gayet sağlıklı öyle mi?
yaprakyzglc Dost12 karar tabiki sizin ama down sendromlu denilipte öyle doğmayan bir sürü çocuk var kendi kuzenimde buna dahil. Belki de sizin imtihanınız bu sınaviniz bu. Benim abimde down sendromlu 💜
Anneperi elfgrk ablamın arkadaşına da dediler down sendromlu bebek doğdu birşey yok 2 li testte birşey yok denildi banada detaylı da kalbinde parlama var down sendromlu olabilir denildi kalbinde sorun yoksa ben herseyi göze alıyorum dedim sıvı da aldırmadım fetal dna da yaptırmadım
Busraaa1014 Dost12 Lütfen uzulmeyin herşey allahtan ve Allah’tan ümit kesilmez. Siz bol bol dua edin. Daha önce genetik test yaptırmış mıydınız peki
Arzerskn Bugün iki tane perinatoloji doktoruna gittim ikiside detaylı ultrasonda beyin yapısında sıkıntılar buldu ki ilk doktorum amniyosentez önerdi direk vakit kaybetmeden kalbinde ya da diğer organ ve gelişiminde hiçbir sıkıntısı yok ayakları içe dönük ama onun tedavisi var ailede genetik rahatsızlık geçmişi de yok ama 1000 de 1 olabiliyormuş ikinci gittiğim doktor direk çapa perinatoloji bölüm başkanı profösör hocasıymış bize yarına randevu ayarladı gece yola çıkıcam nihai kararı ordaki görüşmede vericez hakkımızda hayırlısı olsun rabbimin mucizesi bitmez🙏🙏
Nazemm aysenur2507 merhabalar sizin gönderileri tesadüfen okudum anladığım kadarıyla hamilesinz ve bebeğiniz down sendromu diye sonuc gelmiş benim 1 yaşında down sendromu İkra,m var lütfen kendinizi üzmeyin bende sizin gibş bu yollardan geçtim ve şuan çok pişmanım
Nazemm aysenur2507 merhabalar sizin gönderileri tesadüfen okudum anladığım kadarıyla hamilesinz ve bebeğiniz down sendromu diye sonuc gelmiş benim 1 yaşında down sendromu İkra,m var lütfen kendinizi üzmeyin bende sizin gibş bu yollardan geçtim ve şuan çok pişmanım
aysenur2507 Nazemm size danışmak istiyorum ben de öğrendikten sonra doğum yapınca hemen belli oluyor mu down mu dediler yani size hastanede birde bizim el de var nasıl hissederim bilemiyorum nasıl üstesinden geldiniz 😔
MeltemKartal22 aysenur2507 merhaba rabbim ilk başta sağlık nasip eylesin ❤️ Detaylı ultroson da naısl çıkmıştı
aysenur2507 MeltemKartal22 ultrasonda değerleri normal çıkıyor hep burun ense kalınlığı falan diğer organları da ama sıvıda down çıkıyor
[silindi] Dost12 böyle söylenip te öyle çıkmayan çok insan tanıyorum Allah büyük sabrını gücünü verir Allah’ın her verdiğine rıza göstermemiz lazım Allah’ın yarattığı her varlık çok güzeldir onunda başka çok güzel yanları da olabilir belki kendini olumsuzluğa karanlığa sürükleme insAllah canım Allah yardımciniz olsun sabrını versin insAllah tıp ta yanılma oluyo bazen benimde başka şekilde hastalıkla imtihanlarim olmuştu çok şükür doktorun dedikleri çıkmadı
bastet Umarım doktorlar yanılır ve bebeğin sağlıklı olur ama bakamam diye düşünmemelisin bence, derdi veren Allah’ım dermanını da verir bunu unutma. Allah’ın gücüne gider, ne olursa olsun onlar bizim evlatlarımız ve bizler bakmakla yükümlüyüz..