Dost12 önemli olan sizin eşinizle bunu kabullenmeniz. Gerisi eğitimlerle inanın o kadar güzel de halloluyor ki bilemezsiniz. Üniversite Ev arkadaşımın kardeşi down sendromlu ve o kadar güzel eğitim almış durumda ki şuanda 18-19 yaşlarında ve kendi işlerini kendisi yapabiliyor, yalnız yaşıyor (tabii ki ailesi gözetiminde). Bunların hepsi eğitimle olan şeyler, inanın normal bireylerden pek bi farkı yok. Ama dediğim gibi önemli olan sizin kendinize güvenmeniz. Süreç zor mu? Evet fazlasıyla zor. Şuan ev arkadaşım sakarya’da psikolojik danışman. Dilerseniz onunla da konuşup içinizdekileri sorabilirsiniz, kendisi de ailesiyle bu durumları geçirdiği için sizi daha iyi anlayıp yardımcı olacaktır. İnstagramdan @basakkcebecioglu ulaşabilirsiniz, dilerseniz @Eylul.psikoloji sayfasından da vermiş olduğu hizmetleri inceleyebilirsiniz. Umarım yardımcı olabilir 🙏🏼