Rzlgln534 selam canim. Benim 1:74 cikti yuksek riskli grupta. Allah sukur ultrason bi anormallik cikmadi ama insana dert oluyor gercekten. Biz perinatolojiye gittik bize kesin tani olan amniyosentez onerdi. Acikcasi benim biraz gözümü korkuttu ve riskli olabiliyormus. Bir de fetal dana var. Bu arada ben fetal icin kan verdim ve sonuc bekliyoruz. Bu test yurt disinda yapiliyor. Dogruluk orani da %99.9 gibi. İkinci hamileligim olursa ikili testi kesinlikle yaptirmayi dusunmuyorum. Cok fazla kafa karisikligi yapiyor. Bu arada dua edin kizlar umarim guzel sonuclar gelir