Ben insülin direnci için ilaç kullanıyordum ama çok aşırı zayıflatmadı beni 5 kilo verdim, sonrasında da hamile kalmışım 82yle doktorum gayet sağlıklı olduğumu bebeğinde sağlıklı olduğunu söyledi. Şuan 3 aylığım 85 kiloyum. Gayet de iyiyim bence bunlar kafaya pek takılmamalı herkesin vücudu aynı olmuyor. Hamilelik sonrası sıkı bir diyetle illa verilir. Sürekli bebek düşünülmemeli akışına bıraktığınızda her şey kendiliğinden güzelce oluyor