aysegull01 Merhaba arkadaşlar kilo verip hamile kalan var mı varsa kaç kilo verince kaldınız. tedaviye başlıcam öncesinde kilo vermek istiyorum kilom fazla ayrıca insülin direncim var onları düşürüp hamilelik oluşan var mı
Stardust aysegull01 Bende de insülin direnci vardı. 87 kgdım. Boyum 175. Pkos ve insülin direnci var. 28 kg verdim. 59a düştüm ama bu süreçte hamilelik olmadı. İş hayatımda 5-6 kg aldım. Şu an 65im hala olmadı malesef. İnsülin direncini kilo verince hallettim. Şu an insülin diremcim 1.50 civarı.
glycnkrt aysegull01 benimde insülin direnci vardı. 158 boy 96 kgdim. diaformin ile birlikte 11 kg verdim daha vermeye devam edecektim. rahim filmi çektirdim o sıra hamile kaldım. tüpüm hafif tıkalı ve rahim yumurtalıklara yapışıktı. ondan sonra hamile kalmışım yani. kilo vermeminde etkisi var diye düşünüyorum.
Zeynalm aysegull01 Bennnn 😃😃 İki senelik evliyim 1ssenedir korunmuyoruz ancak bebeğim olmadı polikistik over insülin direnci şeker hepsi var .. daha önce gittiğim bütün doktorlar tedavisiz olmaz dedi .. bende artık biraz kafamdan bebek dusuncesini sildim dedim önce bir kilo vereyim düşünürsem ilerleyen süreçte tedavi ile hamilelik denerim .. 93 kilodan 88 kiloya düştüm ve ben o arada hamile kalmışım adetlerim.de hep düzensiz olduğu için kendimde 2 ay sonunda öğrendim 😇 şimdi 5.5 aylık olduk çok şükür rabbim.hayrla kucağıma almayi nasip etsin isteyen herkese de tez zamanda nasip.etsn inşallah inanmaktan vazgeçmeyin 🥰
LeylaNil92 aysegull01 Yazın mfk vitaminlerini kullanarak 5 ay aralikli oruc spor ve hergun yürüyüş yaptım. 13 kilo verdim. Ve hamile kaldim cok şükür. Sizin de mfk vitaminlerine sans vermenizi oneririm. Pcos ve insülin direncim de var. Kolay kilo alan cok zor veren bi insanim malesef. 91 kilo ile hamile kaldım bu arada. 4 ayda da verdigim kilonun yarisini hemen aldim..
aysegull01 glycnkrt bende glifor kullanıyorum şu an kendime temmuza kadar zaman verdim kilo vermek için bende su an 98 kiloyum
Gul244 98 kiloydum tüp bebege başlamak için randevu almıştım ondan önce 18 kilo verdim randevuya gideceğim hafta hamile olduğumu öğrendim
KayraKuzusu 10 kilo verdikten sonra hamile kaldım,tabi o süre zarfında bebek isteğimi bastırıp kafamı rahatlattım,sonucu iste 17+3 günlük hamileyim😇
glycnkrt aysegull01 diyet de yapın şekerli paketli ve beyaz ekmek tuz bunları bırakın herşey yoluna giriyor. ben arada kaçamak yaptım tabiki. evde pilates topumla hareketler yaptım. isteyince oluyo🤭
glycnkrt aysegull01 ben diyetisyensiz kendi bildiğime gittim. çünkü diyetisyenin verdiği bana uymuyor daha fazla kilo alıyorum hatta. 12 1 gibi kahvaltı akşam 6 veya 7 finish sonra sadece su beden alışıyor zaten. bu arada gliforuda kullandım ama hep yarım devam ettim midemi bulandırdığı için.
aysegull01 2melekannesi___ aslında bende olsun olsun diye düşünmüyorum ama çevre baskısı biraz istiyo beni olsun artık demeye
AycinGozuacik Bende dahiliye doktoru ve diyetisyen bir programa başladım. 96 kiloda başladım 2.derecede karaciğer büyümem ve insülin direncim vardı glifor içiyordum. 27 kilo verdim 69 kiloya düştüm diyet maceram 9 aralıkta bitti şu anda 7+5 hamileyim… gerçekten etkisi oluyor. Herşeyi kafada bitirmekle oluyor. Denemenizi tavsiye ederim. Uzun ve zorlu bir yol oluyor. Önceden kaç doktora gittiysem hep kilo ver diyorlardı gerçekten herşeyin sebebi oluyor.
aysegull01 AycinGozuacik o yüzden gitmeden vermek benim için belki kilo verince kalamam ama tedavide şansım artar diye düşünüyorum. Ne güzel sonuca ulaşmışsınız hayırlısı olsun🌸
AycinGozuacik Ve yediklerimiz vücudumuzu %70 etkilerken sporda %30 etkiliyor birbiri ile desteklenmeli hergün 1-1.5 saat işe yürüyerek gittim geldim onunda etkisi çok oldu ve çocuk isteğinizi kafanızda birazcık bastırın inşallah rabbim en kısa sürede gönlünüzdekini nasip eder… 🙏🙏
aysegull01 AycinGozuacik amin inşallah. Evet sporda diyet kadar önemli olan dikkat etmem lazım az da olsa düzenli yapmak lazım
Esmaarkk aysegull01 bende bir ürün kullanmıştım bir ay sadece sonrasında kendim dikkat ettim 4 ayda 22 kilo verdim yani 76 dan 54 e düştüm tabiki bekarken de zayıftım ama ilk gebeliğim de bilinçsiz davrandım biraz şimdi daha bilinçliyim 54 ile hamile kaldım şuan 64 kg 31 haftalık hamileyim
Dolphin16 Esmaarkk kilo vermek için mi ürün kullandınız ? Ne kullandınız acaba ? Ben ilk hamileliğimde 30 küsür kilo aldım bana göre çoktu 65 le hamile kalıp 98 kilo ile normal doğuma girmiştim bebeğim 5 kiloya yakın doğdu . Şimdi 6 yaşında ben 74 kiloyum ikinci hamilelik düşünüyorum ama ilk önce kilo vermek istedim. Geçen ay kendi çapımda diyete girdim sirkeli sular tarçın çayları derken benim adetim 14 gün gecikti yaptığım testler negatif çıkınca sonra adet oldum. Kısacası kilo veripte hamile kalmak istemiştim. Şimdi diyeti falan bıraktım dikkat ediyorum tabi ama sirkeli su tarçınlı su içmiyorum 😀😀
Canan-_16 aysegull01 cnm kesinlikle kilo çok sıkımtı bak ben yıllarca kalamadım çünkü boğazımdan kısalmıyordum pkos vardı bende ve bir ayda inatla 10 LG verdim 5 aydı adet olmuyordum ve tedavi için randevu aldım gittiğimde 3 haftalık hamile olduğumu öğrendim adet olmadan yumurtlamışım
aysegull01 glycnkrt aslında bana da uymuyor pek diyetisyen de ben düzenli olsun diye düşünmüştüm bilemedim farkı olur mu. Ben tam içiyorum şu an ilk başta bulantı yaptı ama şimdilik bi sıkıntı yok faydası olur inşallah