Kızlar 7 haftalık hamileyim bugün doktora gittim doktor keseyi gördü ama bebeği göremedi bu haftada kalp atışı duymayı bekleriz dedi ama korkulacak bişey yok dedi çokta telaş yaptırmamaya çalıştı gibi geldi bana ama 1 hafta sonra tekrar kontrole gel dedi kan tahlili istedi ultrasonda baktığında zaten ilk kanaman var mı dedi bi de 2 kese var gibiydi ama diğeri su dedi var mı başına böyle bişey gelen ? Sonradan bebek gözüküyor mu yoksa dış gebelik gibi bişey mi