GmzCml enfeksiyon bende de var daha önce tek içimlik bir toz vermişti doktorum şimdi iste belime ağrı yaptığı için 30 lu paket yazdı kullanıyorum suya karıştırıp iyi geliyor antibiyotik gibi ilaçlar pek kullanmıyorum iç çamaşırımı giymeden ütü basıyorum ve tuvalete de zorda kalmadıkça oturmuyorum hamilelikte dolayı çok çabuk mikrop kapabiliyoruz sende dikkat etmelisin