GmzCml ben kullandım canım. Idrar yolu enfeksiyonu o kadar çok ilerlemiş ki bende şiddetli bel ağrısıyla ve yanlarıma
doğru ilerleyen bi ağrıyla gittim ve bobreklerime kadar ilerlediğini söylediler. 10 gün hastanede yattim damar yoluyla antibiyotik verildi ve şuan evdeyim dinleniyoRum bol bol sıvı alıyorum gerek duymadık çok yormuyorum kendimi çünkü bende ki rahatsızlık erken doğuma kadar yol aciyodu