3kuzuAnnesiyim Elifberenzeynep doktora bsk bak brndede herkes bsy dio hatta kndim bile kiz diorum doktor dedede rahatladam diorum artik neyse
Elifberenzeynep 3kuzuAnnesiyim aynen oyle. Bi kere gittim ben cinsiyet için. 16. Haftada gidicem tekrar o zaman da kız derse ikna olucam ☺️
ebru_isik34 nuzunismail bunu bilmiyorum hiç duymadım canım ama hesaplama yapınca farklı çıkıyo çizilgeden bakınca farklı ben anlamadım bişey 😀
nuzunismail ebru_isik34 Çin takvimi yaş hesaplama yazdığınızda çıkıyor doğum yılı ve ayımıza göre +1 yada +2 yaş ekliyormuşuz muhtemelen direk tabloya baktığımızda bu yüzden tutmuyor