Merhaba ben de estrofem progesteron fitil prolutex ve oksapar kullanıyorum her gün biraz yoruldum iğne yapmaktan artık:( dayanamadım test yaptım negatif çıktı. Acele mi ettim diye soruyorum kendime ama bazıları çıkıyor demiş. 7 Şubat transfer günüm 13 Şubat kan verdiğim gün . Sizler ne diyorsunuz kızlar erken mi olmuş??? :(