Tubasi Kizlar çok fazla ilaç kullanıyorum yanı sıra oksapar ve prolutex igne kullanıyorum. Siz neler kullanıyorsunuz. Bu iğneler gerçekten gereklimi prolutexi SGK karsilamiyorda çok pahalı ilaçlar. Maddi olarak çöktük artık 😐
mercimek000 Tubasi prolutex bende kullaniyorum 7. Haftadayim.Malesef ki gerekli olmasi vermezler saniyorum
asel_asl Tubasi prolutex ben de kullandım 12. haftaya girince kesti doktorum. Tedavinin başından beri kullanıyordum. Çok şükür şimdilik bir sıkıntı yok. Şuan sadece progestan kullanıyorum onu da önümüzdeki cuma bırakıcam doktorumun tavsiyesiyle. ❤️
DefneninLiya Tubasi merhaba cnm ben de estrofem ,duphaston ,prolutex iğne, kalçaya bant folita folik asit,oksapar kullanıyorum ilaçlar çok pahalı evet 12.haftaya kadar kullanacaz cnm sağlıklı olsunlar da 🌸🌸🙏
mercimek000 Tubasi saglik ocagina yazdirmaya gitmistim devletin karsiladigi ilac degilmis.ama Muadili oldugunu soylemisti.muadilini karsiliyorlarmis.ama Adi ney hatirlamiyorum.onu arastirabilirsiniz doktorunuza danisabilirsiniz
asel_asl Tubasi evet fitil olarak kullanıyorum tedavinin başından beri günde 4 tane. Şuan 12 haftalığım bu hafta bırakıcam ilacı doktorum öyle söyledi
Ayseeeenn Estrofem ve progestan kullanıyorum prolutex sadece transferden önce bi kez transferden sonra ikigün arayla iki kez vuruldum şuan lekelenmem var😔
asel_asl Ayseeeenn benim de lekelenmem oldu 5 haftalıkken başladı 9 haftalık olana kadar devam etti. Korkmayın sakin kalın ve ilaçlarınızı aksatmayın. Ben günde 1 kez kullandım prolutex. Bi de lekelenmem geçmeyince proluton iğne vermişti 3 günde bir yarım doz oluyordum. Doktorunuza danışın
DefneninLiya Tubasi prolutex sabah akşam vuruyorum ve içinde 7 tane 530 lira redostim vitamin verdi bı de onu bulamıyorum kullanamadim
Kubroli Bende 6+3 deyim progestan günde 6 tane ecopirin oksapar duphaston folikasit kullanıyorum henüz Dr kontrolüne gitmedim 4.denememiz
Tubasi Kubroli son adetinizden mi hesapladi gebeliginizi doktor. Ben daha görüşmeye gidemedim. Yani transfer gününden itibaren mi gebelik hesaplanıyor son adettenmi
Kubroli Tubasi bende clexane kullandım ilk hafta ücretli bir iğneydi sonrasında doktorumla görüşüp oksapar kullandım şimdi onunla devam ediyorum
Leon06 Ben sadece Protestan fitil kullanıyorm günde 3 kere doktorum iğne vs vermedi test gününe kadarda estoferm kullandım
Kubroli Tubasi bende henüz görüşmeye gitmedim yarın gideceğim nasıpse fakat tüm gebekleri son adet tarihinden sonra hesaplıyorlar transfer baz alınmıyor