tatliheyecanim02 nur34_ evet ya bende beslenemedigim için çok üzülüyorum zarar vereceğim diye Allaha emanet insallah duzelecegiz
nur34_ tatliheyecanim02 kac haftaliksn korkma ilk 4 ay zaten bebek alacgnj aliyo senden sonralari bebek icin beslenme seklini degistrysn cmm
nur34_ tatliheyecanim02 oo hic korkma o zaten kandan besleniyo suan senin vicudundan aliyo alicgni yediklrnden degil inşallah cok surmez bulantilrn dua et kndine
gzl_2320 tatliheyecanim02 prilam fayda etmedi o ilk evrede aşırı mide bulantısı kusmam oldu 3 kilo vermiştim. Sonradan azar azar bitti bulantı kusmalarım 14. Hafta gibi
tatliheyecanim02 gzl_2320 bulantım olmadığı zaman yiyorum enerjim düşmesin diye kilo veremiyceemm galiba bu süreçte 🤣
SSEDEFFFF tatliheyecanim02 22+4 deyim hala çok kusuyorum acı sarı bı su özellikte ilk uyandığımda oluyor prilam kullandım bu ayıma kadar alışkanlık yaptı herhalde onu içerken bişey yoktu bıraktım yine başladı bulantılar ama kullanmıyorum ben artık doktorum önermiyor Sabah rahatsızlıgı olabilir çıkar rahatlarsın diyo öyle yapıyorum bende
Arzuege tatliheyecanim02 ben sabah akşam 1 aç karına içiyordm malesef devam edecekse önune gecilmiyor özellkle ilk 3 ay
Arzuege tatliheyecanim02 bana ayva elma muz beyaz leblebi iyi geliyordu vucut susuz kalıyor ılıkk bol su içmelisin zamanla azalacak
tatliheyecanim02 LeylaNil92 cinsiyeti belli mi kız bebek çok bulantı yapıyormuş cunku ona göre bende tahmin yapicam kendime 🤣
LeylaNil92 tatliheyecanim02 Hamileliğimin ilk gününden beri kız bekliyorduk açıkçası belirtilere bakarak ama doktor erkek dedi 😃 Hatta ben inanamayıp doktoru baya darladım bacaklarını açmış bariz şekilde gösteriyor dedi ☺️
Busrakimki Ben de 35. Haftamdayım prilam içmeme rağmen kusmaya devam ediyordum artık dişimle kırarak içiyorum fayda ediyor böyle yaptıktan sonra hiç kusmamaya başladım midem ilacı sindirmediğinden bulantım devam ediyordu demekki